Sesuatu yang Indah

Salam Sejahtera Semuanya..
tanggal 13/11/1988 aku dilahirkan kira2 pukul 5 petang.. So, pada 13/11/2011 genaplah usiaku 23 tahun.. Mak penah beritahu kat aku dulu, yang antara anak2nya yang lain, aku lah yang paling susah dilahirkan. Mak cakap macam nyawa dihujung tanduk.  :( aku amat menghargai pengorbananmu wahai ibu. Sayang mak sangat2.. 

Kat sini aku nak share ckit la, hadiah yang aq peroleh dari insan yang aku kenal dalam dekat 2 tahun ni. Walaupun aku ni jenis yang degil, tapi dya tetap terima aku. Bagi nasihat kat aku. slalu gak la aku gadoh dengan dya ni. hihihi. jahat kan aku ;) Seingat aku, dya lah orang kedua yang paling lama bertahan dengan aku selepas cinta pertama dulu. apa2 pun aku sayang dya sangat2.. <3 FAZRUL AFIFI <3

19/11/2011-- ini adalah hadiah ke-2 yang diberikan oleh Mr F kpd aku.. hihihihi.. memang banyak yang bermain diminda, berteka-teki benda apakah didalamnya. Akhirnya terjawab sudah.. Terima kasih sayang...


kreatif jgk la mamat ni kan..




Nampak besar palk kotak ni kan..

ingat macam helmet.... taoi.. ???? hahahh... bia sy je yg taw...      

 da dapat hadiah.. =) time kasih abang~~~ <3<3
thanks for reading :D

No comments:

Post a Comment

© all right reserve . Cik Carl Mylia™